Wednesday, April 27, 2016

Kerja part time di rumah untuk bloggers!

Artikel ni adalah mengenai kerja part time di rumah untuk bloggers. Iya bloggers, mungkin anda pun bloggers kan. Selain dari update blog, anda juga kena try kerja part time ni. Ramai bloggers yang telah cuba selain daripada suri rumah dan student. Sangat sesuai untuk bloggers ( macam anda ). Sebab jenis kerja part time yang di tawarkan ini memang sesuai dengan bloggers. Malah blogger hampir setiap hari menulis dan menghadap komputer. Inilah masanya kan. Syarat kerja part time ni mudah je.

Kerja part time di rumah untuk bloggers ni telah lama ada, mungkin juga anda telah baca sebelum ini. Tidak asing lagi jenis kerja yang di sediakan. Anda boleh tengok usha jenis contoh kerja part time yang di tawarkan. Saya yakin, ada yang sesuai dengan anda. Hampir setiap minggu anda akan di emailkan dengan senarai kerja yang baru. Anda pilih lah ikut kemahiran anda.

Kerja part time di rumah untuk bloggers

Kenapa kerja part time sesuai untuk bloggers?

1. Memang selari dengan aktiviti blogging

Jadi bloggers tak perlu belajar banyak benda baru, sekali baja je panduan, tersu boleh faham tentang konsep kerja part time ni. Oh ya, lupa nak cakap. Kerja part time ni ialah jobdirumah.

2.Salah satu cara buat duit online

Jobdirumah boleh di jadikan salah satu cabang menjana duit online. Jika bloggers telah mencuba buat duit dengan Nuffnang, buat duit Adsense dan sebagainya, jobdirumah ni lagi senang nak buat duit sebenarnya. Kalau adsense, nak tunggu minimun payment USD100 tu sangatlah lama ( bagi yang trafik rendah ). dengan kerja part time di rumah untuk bloggers jobdirumah, setiap bulan bloggers berkemungkinan besar boleh dapat duit online. Malah ada bloggers yang pertama kalinya dapat buat duit online adalah melalui jobdirumah. Boleh tengok contoh bayaran jobdirumah di sini.

3. Skill yang ada pada bloggers.

Bloggers memang diyakini mempunyai banyak skill online seperti design, buat survey online, kerja-kerja menulis dan sebagainya. Kerja-kerja seperti ini banyak di tawarkan di dalam Kerja part time di rumah untuk bloggers ni. Anda pilih je mana anda nak buat.

Jadi kepada para bloggers, ini peluang keemasan anda menambah satu lagi cabang buat duit online anda. Saya yakin bloggers akan berjaya, di samping berjaya juga mendapat payment daripada program buat duit yang lain.

Oh ya, pendaftaran masih di buka. Boleh daftar di:

Pendaftaran kerja part time di rumah untuk bloggers

Good luck bloggers.

Artikel tambahan:

Artikel berkaitan:



Viralkan artikel »»

4 comments:

Raihanah Ahmad said...

kena upgrade skill untuk jadi bloggers ni

jobdirumah said...

bagus tuh, di samping dapat naikkan kemahiran blogging, dapat juga tambah income online. Good luck.

Afif Rayyan said...

Ade try juga benda nie.. jadilah wat tambah pendapatan sikit

Jobdirumah said...

Boleh kongsi pengalaman tuan kerja part time ni?

Post a Comment

Featured Post

Kerja sambilan di rumah yang diiktiraf

Artikel ini adalah mengenai kerja sambilan di rumah yang diiktiraf . Kenapa diiktiraf? Kerana untuk mengelakkan daripada kerja kosong peni...