Wednesday, May 4, 2016

2 Cara buat duit online dengan Jobdirumah

Jobdirumah sudah menjadi satu fenomena kepada mereka yang berhajat mencari peluang kerja online yang boleh di percayai dan jobdirumah ni bukan penipu. Bayaran atau komisen jobdirumah ni on time terus masuk akaun bank anda.

Sebenarnya, dengan jobdirumah ni anda boleh bergantung harap untuk menjana duit dari rumah ataupun dari pejabat – boleh je. Jobdirumah menawakan anda kerja secara online di mana anda tidak perlu keluar dari rumah pun sebab anda buat kerja di depan pc yang ada internet. Nak buat offline tak boleh la, kena online ya.

Cara buat duit online dengan Jobdirumah

Sebenarnya terdapat dua cara untuk buat duit dengan JObdirumah ni:

*Anda buat kerja yang di berikan – contoh kerja jobdirumah telah saya beritahu didalam post yang lepas, anda boleh semak jika anda belum baca lagi tentang senarai kerja dari rumah ni. Bila anda dapat kerja tersebut, anda siapkan dan dapat lah payment jobdirumah. Jika tak siap, maka payment jobdirumah bukan untuk anda, untuk orang lain sebab ada orang lain yang buat juga sama dengan anda.

*Anda promosikan affiliate jobdirumah – iya, affiliate. Affiliate ni pay per lead la, maksudnya setiap orang daftar, anda akan di bayar rm25. Ok la tu kan. Ini cara kedua untuk  buat duit dengan jobdirumah. Anda boleh cuba dua-dua kalau anda nak. Tak salah dan syarat jobdirumah ni pun sangat mudah.

Hampir setiap jari ada orang daftar dengan jobdirumah dan saya juga tak mahu anda ketinggalan untuk cuba menjana duit online dari rumah ni. Tengok bayaran komisen yang saya dapat.


Menarik kan, jom daftar --- > daftarjoddirumah.

Artikel tambahan:

Artikel berkaitan:



Viralkan artikel »»

0 comments:

Post a Comment

Featured Post

Kerja sambilan di rumah yang diiktiraf

Artikel ini adalah mengenai kerja sambilan di rumah yang diiktiraf . Kenapa diiktiraf? Kerana untuk mengelakkan daripada kerja kosong peni...