Friday, February 26, 2016

Bagaimana JobDiRumah.Com beroperasi

Setelah anda tahu serba sedikit tentang jobdirumah, tentu anda nak tahu bagaimana buat kerja online dengan jobdirumah ni berfungsi. Dengan erti kata lain, macam mana dengan jobdirumah anda boleh mohon kerja dan seterusnya mendapat komisyen daripada majikan setelah membuat kerja part time yang disediakan.

Pastikan juga anda melepasi syarat-syarat mudah jobdirumah ini.  Anda juga boleh semak contoh senarai kerja kosong yang ditawarkan jobdirumah berserta dengan penafian tentang jobdirumah bukan penipuan, jobdirumah ni bukan skim MLM dan sebagainya.

Tahniah kepada team Kliks Solution kerana berjaya menyediakan satu platform peluang untuk sesiapa sahaja buat kerja online di rumah dengan jobdirumah ni. Peluang terbuka di depan mata, memang tak boleh di lepaskan. Mungkin peluang yang datang ni hanya sekali sahaja.

Bagaimana JobDiRumah.Com beroperasi?


Ok, caranya senang sahaja sebab pihak Jobdirumah telah mempermudahkan untuk anda:

*Anda daftar dulu dengan jobdirumah --- > daftar dengan jobdirumah

*Setelah pendaftaran berjaya, username dan password akan di hantar ke email anda untuk log in ke laman ahli jobdirumah. Simpan baik-baik kedua-duanya.

*Anda akan di berikan latihan dan panduan asas bagaimana nak bermula dan apa yang perlu anda lakukan. Jangan bimbang panduan ini lengkap

*Kemudian anda akan di berikan ratusan tawaran kerja online melalui laman web ahli jobdirumah
Anda mohon atau “ BID “ tawaran kerja “ PROJECT “ tersebut. Cara untuk mohon ada kami sediakan di dalam panduan jobdirumah. Tip kat sini ialah anda mohon kerja yang sesuai dengan anda. 

Info lanjut tentang cara permohonan kerja jobdirumah di sini.

*Setelah siapkan kerja di rumah anda, anda akan dapat bayaran melalui paypal, cek atau deposit tunai. Anda boleh pilih mana satu.

*Selepas anda telah siapkan satu kerja online pertama anda, anda hanya perlu ulang sahaja proses ini untuk kerja-kerja yang lain pula dan begitulah seterusnya. Lagi banyak anda buat kerja online jobdirumah, lagi banyaklah duit anda daripada pendapatan tambahan online anda.

Jangan lupa, langkah pertama ialah daftar dengan jobdirumah dan ikut sahaja panduan yang di berikan untuk memudahkan kerja anda.

Pendaftaran online --- > dapatkan username dan password anda.


Oh ya, setiap hari, pendaftaram adalah terhad kepada beberapa orang sahaja. Anda kena cepat semak di laman jobdirumah seperti link saya berikan di atas.

Artikel tambahan:

Artikel berkaitan:



Viralkan artikel »»

0 comments:

Post a Comment

Featured Post

Kerja sambilan di rumah yang diiktiraf

Artikel ini adalah mengenai kerja sambilan di rumah yang diiktiraf . Kenapa diiktiraf? Kerana untuk mengelakkan daripada kerja kosong peni...