Wednesday, February 24, 2016

Syarat mohon kerja part time Jobdirumah

Buat kerja part time dari rumah memang best, dapat duit rasa cam lega jer sebab boleh tambah pendapatan secara sampilan dari rumah. Lagipun nak buat kerja part time online ni senang jer. Memang ada banyak peluang kerja part time online tetapi saya rekemankan buat kerja parttime dari rumah dengan jobdirumah sahaja sebab lebih tersusun, pembayaran on time, panduan di sediakan dan telah terbukti boleh di laksanakan. Bayaran dalam USD dan juga RM. 

Tak perlu keluar rumah untuk buat kerja part time di rumah nih, hanya duduk rumah jer dan buat kerja dengan pc. Mesti ada pc tau. Sambil-sambil boleh juga buat pemasaran produk dropship kat facebook. Selain tu, anda kena faham apa itu Job Di Rumah.

Syarat untuk buat kerja part time atau kerja sambilan dari rumah ni senang sahaja. Kelulusan tak penting. Yang penting kena tahu bahasa omputih basic jer, ta perlu terror. Kena ada line internet kat rumah, kena ada pc atau latop. Itu sahaja je syarat-syaratnya tapi belum lagi menjamin rakan-rakan di terima untuk bekerja secara part time di rumah.

Langkah pertama itu sangat penting!

Setelah mendaftar secara PERCUMA, rakan-rakan akan di berikan panduan untuk langkah seterusnya, mudah sahaja. Ikut je panduan yang di berikan. Terutama bahagian profile tuh. Isi profile selengkapnya supaya senang di beri kerja part time oleh syarikat nanti.

Saya dah cuba dan berjaya dapat hasilnya. Tak susah lah, tak perlu terror it pun. Kerja seperti data entry clerk ada banyak. Senang je kerja tuh kan.


Tiada paksaan untuk mencuba. Boleh lah kalau nak tambahkan pendapatan secara part time sambil duduk kat rumah.

Bacalah info lanjut --- > Panduan Jobdirumah 2016 - 2017.

Tak cuba tak tahu ya. Jobdirumah ni bukan penipu mengikut pengalaman saya.

Artikel tambahan:

Artikel berkaitan:



Viralkan artikel »»

3 comments:

azriff said...

ok, saya dah try dan memang panduan jobdirumah membantu saya.

Zulaika said...

full time boleh jugak ke?

Jobdirumah said...

Full time pun boleh.

Post a Comment

Featured Post

Kerja sambilan di rumah yang diiktiraf

Artikel ini adalah mengenai kerja sambilan di rumah yang diiktiraf . Kenapa diiktiraf? Kerana untuk mengelakkan daripada kerja kosong peni...