Friday, February 26, 2016

Contoh senarai kerja kosong part time atau full time Jobdirumah

Memang banyak jenis kerja kosong yang di tawarkan oleh Jobdirumah dan contoh kerja kosong jobdirumah akan saya berikan kat bawah ni. Tips yang boleh kami bagi ialah pilih jenis kerja kosong dari rumah yang anda tahu buat mengikut skill anda. Untuk permulaan, anda pilih yang senang-senang dulu la untuk percubaan dan bagi anda biasa dengan konsep jobdirumah ni.

Bila  dah siapkan kerja pertama dan dapat payment jobdirumah, anda dah ada keyakinan dan di sini anda boleh la mohon 2-3 kerja sekali gus. Lagi banyak pendapatan kan buat banyak kerja dalam satu masa. Di sinilah rahsianya bagaimana anda boleh menjana duit dengan jobdirumah.

Selain itu, pastikan anda  melepas syarat minimum untuk memohon jobdirumah ni. Syaratnya sangat simple sahaja, hampir semua orang boleh melepasi syarat yang di tetapkan ini. Mungkin tak lepas pun, yang duduk di luar  bandar di mana takde talian internet untuk anda siapkan kerja rumah anda.

Contoh senarai kerja kosong dari Jobdirumah


Contoh kerja dengan Jobdirumah ini tidaklah susah mana. Kebanyakkannya kerja-kerja biasa tetapi jumlah banyak. Anda kena buat benda yang sama tetapi dalam kuantiti yang tertentu. Itu secara ringkasnya sahaja la. Bergantung kepada jenis kerja yang anda dapat.

Senarai kerja jobdirumah ialah:

Data entry
Words typing
Virtual assistant
Proof reading
Copy writing
Ads poster
Writings
Atticle writing
Accounting
Logo design
Blog post
Translator
Customer service
Graphic design
Web design
Kerja-kerja admin

Itu contoh senarai jenis kerja job dirumah, mudah je kan. Anda pilih mana yang sesuai dengan anda untuk lakukan. Jangan pilih yang anda tak tahu nak buat.

Setelah dapat kerja tu, siapkan dalam tempoh yang di tetapkan. Setelah hantar, jika majikan hendakkan pembaikkan, buat segera dan hantar balik sebelum anda dapat payment jobdirumah.

Dan proses ini berulang untuk kerja yang lain pula. Macam tu lah kisahnya dengan buat duit jobdirumah ni.


Jom tengok maklumat lanjut --- > info lanjut tentang Jobdirumah.

Artikel tambahan:

Artikel berkaitan:



Viralkan artikel »»

0 comments:

Post a Comment

Featured Post

Kerja sambilan di rumah yang diiktiraf

Artikel ini adalah mengenai kerja sambilan di rumah yang diiktiraf . Kenapa diiktiraf? Kerana untuk mengelakkan daripada kerja kosong peni...